Povećanje minimalca, evo za koliko
Paket olakšica usvojen je na vladi u četvrtak, a vrijedit će od 1. siječnja
Ministar rada i mirovinskog sustava Marko Pavić potvrdio je da će se minimalna plaća uvećati za 5 posto. Minimalna plaća dosad je iznosila 3276 kuna bruto, odnosno 2.620,80 kuna neto.
Povećanje od 5 posto znači i uvećanje neto plaće za 131 kunu i iznosit će 2.751,84 kuna neto.
Paket olakšica usvojen je na vladi u četvrtak, a vrijedit će od 1. siječnja, kako je najavio ministar rada i mirovinskog sustava.
Prethodni članak
Sljedeći članak
Sud Zagrepčanki zabranio dolazak u Mariju Bistricu na godinu dana
Stiže povećanje minimalne plaće: Evo koliko će iznositi i što se mijenja za poslodavce
Bivša ravnateljica iz Zagorja optužena za pokušaj prijevare za 210.000 eura
Vlada zagorskoj Općini dala suglasnost da se zaduži za 800 tisuća eura
Tužan kraj potrage: Nestali Ivan pronađen mrtav, doznaju se prvi detalji
Dnevni horoskop: Jedan znak čeka važna poruka, a drugi mora paziti na oštre riječi
Pobjeda kuglačica Frozy Zaboka u Sisku
I sutra radovi: Bez struje ostaju brojne adrese u Zagorju
Odlični nastupi Stubice, Đidare i Kobre
Policija upozorila građane: Ovo vas može dovesti do kaznene prijave
Zašto kosimo suhe brdske travnjake na Strahinjčici?
10% popusta u PEVEX-u do nedjelje na cjelokupni iznos računa
BLACK FRIDAY: Ove godine na popustu je i zrak
Kad se projekt i izvedba sjednu za isti stol: prvi ZID okupio oko sto gostiju
Kako možete pomoći divljim životinjama u svom vrtu ove jeseni?
