Prethodni članak
Sljedeći članak

[E,TO JE VOLJA] Krapinčanin prevalio 1124 kilometara biciklom od Ženeve do rodne Krapine

Kristijan sebe opisuje kao sportskog rekreativca, a na put je krenuo, kaže, da bi sebi podigao samopouzdanje

Kristijan Krog (31), Krapinčanin s irskom adresom, nedavno je prevalio 1124 kilometara dugačak put od švicarske Ženeve preko Italije do Pule pa do svog rodnog grada, Krapine. - Ideja je bila da sebi podignem samopozdanje, napravim ono što sam mislio da je nemoguće za mene. Htio sam i na pola puta odustati. Ali sam stisnuo zube i išao dalje - rekao nam je Kristijan. Krenuo je 25. kolovoza, a u Krapinu je stigao 1. rujna. Dnevno bi radio po 160 kilometara. - Probudio sam se u 6 i do 6.45 sam se potrudio biti na cesti. Na cesti sam bio do 7 sati navečer, radio bi pauze nakon 50 kilometara. Nekad mi je za 50 kilometara trebalo 4 sata, nekad 3 sata. Uvijek sam radio etapu od 50 kilometara, popio piće ili nešto pojeo pa nastavio – kaže. Sebe opisuje kao prosječnog rekreativca. - Moja najveća duljina prije na biciklu je bila 160 kilometara i dva dana bolnice nakon toga - šali se.

Priprema

Za put se pripremao potpuno sam. - Čitao sam putopise, išao na duže vožnje, radio kondicijske pripreme, trčanje, dosta planinarenja. Htio sam se pripremiti na uvjete vani, na kišu, vidjeti kako moje tijelo reagira i što i kada jesti - objašnjava i dodaje kako je bilo trenutaka kad je htio odustati. Emocionalni slom je doživio u Italiji.

- U Italiji nije padala kiša dva mjeseca. Na dan kad sam ja došao tamo nebo se doslovno izlijalo na mene. Bicikl mi je bio s opremom težak 7,5 kilograma. A kad je kiša pala na njega, imao je sigurno 32 kile. Svaki okretaj pedale mi je bio težak. Nisam imao drugog izbora nego stati na benzinskoj. Sjeo sam i nisam znao što da napravim, već sam počeo plakati od nemoći. Ljudi u Italiji ne znaju baš engleski i jedan čovjek me vidio i nije znao kako bi mi pomogao. Pomislio sam da idem na prvi vlak i do prvog aerodroma kupiti kartu za doma, jer ovo nema smisla. U tom trenutku me nazvala moja starija sestra Emanuela koja je poznata po vedrom duhu i primijetila je da mi nije dobro. Javila mi je dobre vijesti iz obitelji i rekla da jedva čekaju da se vratim doma i hrabrila me da mi super ide. Sjeo sam na bicikl i išao dalje - kaže Kristijan i dodaje: - Vrhunac mojeg putovanja bila je ljepota Alpa kad nisam više mogao voziti bicikl, već sam samo stao i iza jednog brežuljka vidio divlji potok. Otišao sam tamo i sjeo u potok i ta voda je bila tako opuštajuća.

Doček

Kristijan je spavao po hostelima, prenoćištima ili bi kod nekoga unajmio sobu. Kada se vratio u Krapinu, obitelj i prijatelji priremili su mu pravi doček. - Okupili su se na Trgu Ljudevita Gaja kod moje zgrade. Počastili smo se gemištom, mama je ispekla bučnicu, a zatim smo otišli do omiljenog kafića. Pofeštali smo svi skupa - rekao nam je. Što je sljedeće? - Radim primitivni kamino put gdje se nejde kroz civilizaciju i pentram se na Pireneje na 3200 metara. Tome se jako veselim, jer je to nešto posve drugačije - otkrio nam je za kraj.

Još članaka iz "Vijesti"

Zbog radova u tunelima do 05:00 sati ujutro zatvorena je autocesta A2 Zagreb-Macelj između čvorova Krapina i Trakošćan u oba smjera. Obilazak je državnom cestom DC1. Zbog zimskih uvjeta obavezna je zimska oprema na motornim vozilima, a prom...

iz valute
u valutu

Tečajna lista služi isključivo u informativne svrhe i podliježe promjeni bez prethodne najave. Zagorje.com ne može jamčiti točnost tečajne liste koju koristi konverter. Prije provođenja stvarnih transakcija potrebno je provjeriti trenutni tečaj kod službene ustanove. Tečajna lista dohvaćena je prema online podacima Hrvatske narodne banke.