RASTE MINIMALAC: U 2016. godini bit će veći za 90 kuna i 45 lipa
Jedna od posljednjih odluka Vlade u odlasku jest povećanje minimalne plaće
Početkom 2016. godine na snagu je stupila odluka Vlade u odlasku o povećanju iznosa minimalne plaće. Minimalac bi tako u ovoj godini trebao iznositi 3.120 kuna bruto što je povećanje za 90 kuna i 45 lipa u odnosu na 2015. godinu.
Prilikom utvrđivanja prijedloga visine minimalne plaće za 2016. uvažavala se činjenica da je u posljednja dva kvartala 2015. godine došlo do oporavka gospodarskih trendova, navodi se u obrazloženju Vladine odluke.
Zanimljivo je napomenuti da, primjerice, Slovenija i Poljska imaju veći minimalac od Hrvatske dok Rumunjska i Bugarska imaju manji.
Prethodni članak
Sljedeći članak
Umjesto mineralne vode u palačinke dodajte 1 sastojak: Bit će mekše i prozračnije nego ikad, čak i dan nakon
Studenac zatvara još pet dućana u Zagorju! Objavljen popis, evo gdje se nalaze
STRAŠNA NESREĆA: Sletio u kanal i na mjestu poginuo
Zagorec tužio svoju mamu: Žive u istoj kući, mora mu platiti 600 eura
Ministar otkrio koliko će iznositi godišnji dodatak za umirovljenike
Odigrano 4. kolo kuglačke superlige za muškarce
Ljubitelji fileka, ovo je za vas: U Radoboju se sprema odličan nedjeljni program
HEP objavio: Sutra bez struje brojna zagorska mjesta
[FOTO] U Loboru održani 20. Dani Franje Horvata Kiša uz 150. obljetnicu njegova rođenja
Kuglačice Frozy Zaboka uvjerljive protiv Osijeka '97
Tražiš posao u proizvodnji, ali i priliku za razvoj karijere?
Dođite na Gupčevu kestenijadu: Sprema se i degustacija mošta, sajam OPG-ova i odlična zabava
Prozori se zatvaraju. Ali vaš dom ne mora prestati disati…ove jeseni uz 30 % popusta!
Suvlasnici i Gospodarenje stanovima d.o.o. zajedničkim su angažmanom uspješno obnovili višestambenu zgradu na Trgu Julija Lembergera 2 u Svetom Križu Začretju
Ove subote u Dvorcu Gjalski peče se vol: gastronomski spektakl uz tamburaše na sunčanoj terasi
