Prethodni članak
Sljedeći članak

'Očekujemo rekordan broj posjetitelja, ako želite uživati u povijesnom spektaklu dođite u subotu u Donju Stubicu'!

Održana konferencija za medije na kojoj je najavljena 12. po redu manifestacija Seljačka buna koja će se održati 8. veljače u Donjoj Stubici

U dvorcu Stubički Golubovec u ponedjeljak je održana konferencija za medije na kojoj je najavljena 12. po redu manifestacija Seljačka buna koja će se održati 8. veljače u Donjoj Stubici. Konferenciji za medije prisustvovali su župan krapinsko – zagorske županije Željko Kolar, gradonačelnik Donje Stubice Nikola Gospočić, načelnik Gornje Stubice Jasmin Krizmanić, direktorica Turističke zajednice područja Donja i Gornja Stubica Kornelija Vnučec te predsjednik Družbe vitezova zlatnog kaleža Ivan Štefek.

- Program kreće paralelno kod dvorca Stubički Golubovec i u centru Donje Stubice. Kod dvorca smo pripremili viteški kamp gdje je vojska Franje Tahija, imat ćemo otvorena vrata viteškog kampa gdje pozivamo i publiku, prvenstveno najmlađe, da dođu razgledati vitešku opremu i poslikati s vitezovima. Isto tako pripremili smo radionice na kojima se mogu posjetitelji okušati u viteškim vještinama, streličarstvu, bacanju koplja, bodeža i maloj školi mačevanja. Kod dvorca će biti srednjovjekovno selo gdje će biti prikaz zanata i ugostiteljska ponuda s tradicijskom jelima. Povorka kreće u 13.30 sati iz centra Donje Stubice prema dvorcu gdje počinje i završna bitka kod Stubice u 14 sati – najavio je Štefek.Predsjednik Družbe vitezova zlatnog kaleža također je istaknuo da poslije bitke se program nastavlja uz bogatu ugostiteljsku ponudu i glazbeni program.

Direktorica TZ zajednice područja Gornja i Donja Stubica Kornelia Vnučec prisutne je upoznala s dodatnim programom Seljačke bune. -Program počinje već u 9.30 sati u centru Donje Stubice sa 50. planinarskim pohodom u organizaciji našeg planinarskog društva. Od 11 sati počinje zabavni program i srednjovjekovni sajam u centru, ali i paralelno program kod dvorca. Oko podneva počinje okupljanje seljaka kod crkve Presvetog Trojstva. Nakon bitke slijedi Buna party, već od 15.30 kreće koncert Kreše Oremuša & B# Band-a, zatim imamo Picksiebnere u šatoru, a nakon toga Let 3 i Dj Gotz – istaknula je direktorica.

Ono što je bitno istaknuti da se iz Zagreba sa besplatnim ZET-ovim autobusima, ujutro prvi autobus kreće u 9.30 i nakon njega svakih sat vremena, a prvi autobusi iz Donje Stubice prema Zagrebu kreću u 19 sati.

- Dakako da je ovaj događaj važan i za Gornju Stubicu pogotovo gledajući povijesno. Ovo je jedan zajednički projekt u kojem stvarno možemo biti svi ponosni i biti sretni da je tako. Prije par dana, u dvorcu Oršić održana je jedna predivna prezentacija te bitke gdje se vidi ta jedna dobra suradnja i između Gornje i Donje Stubice, Turističke zajednice i ja se toplo nadam će se i dalje to tako nastaviti. Svake godine je sve bolja i bolja organizacija i sve više sadržaja – kazao je Krizmanić. Načelnik je pozvao sve da dođu 8. veljače u Gupčev kraj da pogledaju ovu povijesnu bitku.

Gradonačelnik Donje Stubice zahvalio se je svima koji sudjeluju u organiziranju ove manifestacije. -Prije 12 godina pokrenuta je ova priča u malom krugu ljudi, danas smo došli do skoro 300 sudionika u samoj bitci i do 20 tisuća posjetitelja. Zahvaljujem KZŽ što nas prati podupire kao suorganizator i kao naš glavni partner. Zahvaljujem se svim udrugama koje sudjeluju u organizaciji ove bitke, posebno lovačkom društvu i DVD-u Donja Stubica. Zahvaljujem našim braniteljima koji su se ove godine prvi puta priključuju kao zaštitari. Naravno, zahvala gospodinu Krizmaniću i Gornjoj Stubici jer to je jedan naš zajednički projekt jer znamo da je Seljačka buna bila u Gupčevom kraju. Zahvala i Gradu Zagrebu na besplatnim autobusima za naše posjetitelje – zahvalio je gradonačelnik.-Očekujemo sve koji vole turizam, pjesmu, zabavu, povijest, bitke, svega će biti tog dana u Donjoj Stubici – dodao je gradonačelnik.

Župan je naglasio da je upravo ova manifestacija nagrađivana od Hrvatske turističke zajednice i da je ova manifestacija u među tri najznačajnija događanja na području KZŽ. -Među tri najznačajnijih događanja u KZŽ, s turističke i kulturne strane. Ova manifestacija sadržava obje komponente. Kad sam postao župan, županija je na jednoj simboličnoj razini sudjelovala u organizaciji te manifestacije, a današnji broj sudionika i posjetitelja se uopće ne može uspoređivati s tadašnjim brojem – istaknuo je župan.

Također župan je dodao kako je ova manifestacija za cijelu obitelj, nema dobne granice. Rekao je da je takav jedan događaj interesantan i za djecu, roditelje, a i za djedove i bake.-Mora se napraviti regulacija prometa za vrijeme održavanja manifestacije zbog te mase ljudi koja će nas posjetiti taj dan. Prema informacijama koje ja imam, hoteli su apsolutno svi popunjeni, nemamo praktički praznog mjesta na području KZŽ. Također, prema informacijama iz drugih turističkih zajednica pa i iz susjedne Republike Slovenije, s obzirom na samu kvalitetu manifestacije, na samu promociju manifestacije, mi ove godine očekujemo rekordan broj posjetitelja. To znači ako smo prošle godine imali preko dvadesetak tisuća posjetitelja, s obzirom da se produžilo i samo vrijeme trajanja programa, očekujemo sada i do 25 tisuća posjetitelja – istaknuo je župan. Župan je također pozvao sve koji se žele dobro zabaviti, koji žele vidjeti pravi spektakl, koji žele uživati tu subotu u Zagorju da dođu i da se pridruže na ovoj manifestaciji.