Prethodni članak
Sljedeći članak

Premijerno prikazan film 'Generacija inspiracija' u kojem velike uloge imaju i zagorski učenici

Veliku ulogu u filmu imaju i bivši učenici OŠ Bedekovčina

Jučer je u zagrebačkom kinu Kaptol Boutique Cinema premijerno prikazan film „Generacija inspiracija“, prvi hrvatski dokumentarni film koji razbija predrasude s kojima se susreću mladi prilikom uključivanja u STEM aktivnosti.- Ono što nas čini iznimno ponosnima je činjenica da veliku ulogu u filmu imaju i učenici OŠ Bedekovčina (sada već bivši) učenici: Patrik Kos, Dora Dominko, Marta Pišković te Sara i Vito Prpić. Podsjetimo, oni su kao članovi STEM grupe OŠ Bedekovčina sa svojim projektom „Bežična učionica - Analiza utjecaja računalne opreme na kvalitetu zraka u IT učionici“ pobijedili na prošlogodišnjem donacijskom natječaju „Generation Next“ Hrvatskog Telekoma i Instituta za razvoj i inovativnost mladih (IRIM), a uz mentorstvo učitelja Željka Vučkovića - rekao je ravnatelj OŠ Bedekovčina Ivan Paradi.  - Dokumentarni film 'Generacija inspiracija' redatelja Siniše Josipa Starčevića i Suzane Arslani isprepliće razmišljanja i stavove mladih polaznika donacijskog programa Generacija NOW, prikazujući kako STEM vještine u školama pozitivno utječu na razne aspekte njihova života, života njihovih obitelji i zajednica u kojima žive. Oni su djevojčice i dječaci iz različitih sredina, različitih osobina i interesa, a zajedničko im je to da koriste najnovija znanja i tehnologije, kritički promišljaju o svijetu oko sebe, razvijaju svoju kreativnost i u tome su izrazito uspješni. Protagonisti ovog filma ruše duboko ukorijenjene predrasude, dokazujući kako su u bavljenju STEM znanostima jednako uspješni i dječaci i djevojčice, kako kompetencije u ovom području nisu rezervirane isključivo za rad u IT sektoru, kako su djeca s ovim znanjima nerijetko omiljena u društvu te da, bez obzira žive li u malim mjestima ili velikim gradovima, danas svi imaju jednake prilike za uspjeh i razvoj - prenosi Tportal.

Još članaka iz "Bedekovčina"

Facebook