Prikaz živih jaslica u Velikom Trgovišću

Autor zagorje.com

Žive jaslice bit će uprizorene i sutra, 27. prosinca, nakon mise u 17 sati

U Velikom Trgovišću danas je održano uprizorenje živih jaslica. Jaslice, štalica, građani Betlehema, domaće životinje, mudraci s Istoka i pastir, životinje itd. odveli su nakratko sve posjetitelje u vrijeme Isusova rođenja i ovom božićnom razdoblju dali posebno ozračje.

Za jaslice su i ove godine zaslužni mnogobrojni župljani koji su svojim zajedništvom pokazali kako se može organizirati ovakav jedinstveni događaj, zahvaljujući župniku vlč. Josipu Čuligu, ali i dobroj suradnji s Općinom te načelnikom Robertom Grebličkom. Ove se godine se uključila i Turistička zajednica općina područja Tuhlja, Klanjca i Velikog Trgovišća.

Mladi puni radosti, volje i entuzijazma te njihov scenski nastup i pjesma nikoga nisu ostavili ravnodušnim. Najupečatljiviji dojam ostavila je Sveta Obitelj koju su uprizorili Nikola Cvetković i Katarina Šipek i maleni Isus, kojem su se poklonila i sveta tri kralja. Autentičnosti priče Isusova rođenja pridonijeli su i anđeli, pastiri, ovce i druge životinje , a program je svoj pjesmom upotpunio zbor mladih župe te nakon prikaza živih jaslica i popularni pjevač duhovne glazbe Alen Hržica. - Lijepo je da se svi okupe oko malenog Isusa koji je rođen za nas i radi našeg spasenja i da to svi zajedno obilježimo i da svi zajedno, i mladi i stari, poboljšamo svoj život te živimo više u ljubavi, radosti i miru, a to ovim jaslicama želimo poručiti – naglasio je velečasni Čulig.

Najmlađi sa svojim roditeljima poslije predstave mogli su biti u neposrednoj blizini domaćih životinja. U taj hvalevrijedan projekt uključeno je osamdeset osoba, a pripreme su trajale više od mjesec dana. Nakon uprizorenja svi posjetitelji mogli su se okrijepiti te ugrijati kuhanim vinom ili čajem te razgledati i kupiti prigodne radove na božićnom sajmu mnogobrojnih udruga i pojedinca tog kraja. Žive jaslice bit će uprizorene i sutra, 27. prosinca, nakon mise u 17 sati.