Prethodni članak
Sljedeći članak

SREDNJOVJEKOVNE SVEČANOSTI: Prikaz legendi, oživljavanje povijesti i smotra zborova u Dvoru Veliki Tabor

Srednjovjekovne svečanosti održat će se ovog i sljedećeg vikenda

U Dvoru Veliki Tabor rujan je ponovno u znaku Srednjovjekovnih svečanosti. One će se odvijati 16. i 23. rujna. Riječ je o manifestaciji koja posjetiteljima Velikoga Tabora omogućava susret s kostimima, plesovima, likovima i običajima koji pripadaju srednjemu vijeku. Takva „oživljena povijest u scenskim prikazima“ ove godine dovodi u Dvor Vitezove Taborgradske – Vitezove zlatnoga kaleža, te članove Viteškog reda sv. Nikole iz Varaždina. Oni će pokazati kako izgleda dolazak kraljevske svite, kako izgleda suđenje coprnici, te koliko snage i vještine treba u borbi vitezova i pri streličarenju. U tim će se vještinama moći okušati i sami posjetitelji priredbe. Praksa srednjega vijeka bile su i lutkarske predstave namijenjene djeci i odraslima, stoga će i u Dvoru Veliki Tabor biti prikazane dvije – Veronika Desinićka i Zmajevo blago. Njih će izvesti članovi kazališne skupine Ioculator.

Za glazbenu i plesnu kulisu Srednjovjekovnih svečanosti zaduženi su Celtic Fantasy band, plesna skupina Veronika Desinićka iz Desinića, sviračice flauta iz Glazbene škole Pregrada, Flautine i plesni studio Vlaste Rittig iz Zagreba – Divertimento. Dodatno veselje dolazi sa žonglerima i majstorima baratanja s vatrom iz samoborske cirkuske Udruge Razbibriga. Ljubitelji umjetnosti moći će razgledati dvije izložbe, Legendexpo - putujuću izložbu renomiranih domaćih umjetnika koja prikazuje bića iz hrvatskih narodnih vjerovanja, te izložbu & performans: „Povratak korijenima z Barbarom Desinićkom“, prikaz umjetničkih slika i instalacija konceptualne umjetnice Barbare Bračun podrijetlom Desinićanke. Obje će izložbe biti svečano otvorene 16. rujna u 16.30 odnosno 17 sati.

Za djecu će velikotaborski stručni djelatnici provesti edukativno-zabavne radionice gađanja lukom i strijelom, te izrade kraljevske krune i srednjovjekovnog nakita uzlanjem, dok će se oko dvora moći provesti kočijom, na srednjovjekovnom sajmu kupiti suvenir, naučiti sve o tradicionalnim zanatima i vještinama, vidjeti kako se izrađuje barut, viteški pojas, potkova za konja. Dame u srednjovjekovnim kostimima otkrivat će zainteresiranima tajne zakutke Velikoga Tabora, a svi zajedno sigurno će naći okrjepu u ponuđenoj hrani i piću. Srednjovjekovne svečanosti u Dvoru Veliki Tabor i jedne i druge subote počinju u 14 i završavaju oko 18 sati atraktivnim nastupom žonglera s vatrom. Pored Dvora posjetiteljima će biti osigurano besplatno parkiranje.

U nedjelju će se pak održati susret zborava „Zapjevajmo Prejcu“. Smotra zborova na kojoj će biti izvođeni mnogi svjetski hitovi u aranžmanima za zborsko izvođenje. Dođite i uživajte u vokalnoj umjetnosti.

Još članaka iz "Događanja"

Facebook

Opreznije treba voziti autocestom A3 Bregana-Lipovac između čvorova Kutina i Novska, zbog opasnosti od naleta na divljač. Za sve skupine vozila otvorene su: -autocesta A1 Zagreb-Split-Ploče (vozi se uz ograničenje brzine od 40 km/h između južn...

iz valute
u valutu

Tečajna lista služi isključivo u informativne svrhe i podliježe promjeni bez prethodne najave. Zagorje.com ne može jamčiti točnost tečajne liste koju koristi konverter. Prije provođenja stvarnih transakcija potrebno je provjeriti trenutni tečaj kod službene ustanove. Tečajna lista dohvaćena je prema online podacima Hrvatske narodne banke.

mojtv.hr - kompletan tv program