Prethodni članak
Sljedeći članak

Prikaz živih jaslica u Velikom Trgovišću

Žive jaslice bit će uprizorene i sutra, 27. prosinca, nakon mise u 17 sati

U Velikom Trgovišću danas je održano uprizorenje živih jaslica. Jaslice, štalica, građani Betlehema, domaće životinje, mudraci s Istoka i pastir, životinje itd. odveli su nakratko sve posjetitelje u vrijeme Isusova rođenja i ovom božićnom razdoblju dali posebno ozračje.

Za jaslice su i ove godine zaslužni mnogobrojni župljani koji su svojim zajedništvom pokazali kako se može organizirati ovakav jedinstveni događaj, zahvaljujući župniku vlč. Josipu Čuligu, ali i dobroj suradnji s Općinom te načelnikom Robertom Grebličkom. Ove se godine se uključila i Turistička zajednica općina područja Tuhlja, Klanjca i Velikog Trgovišća.

Mladi puni radosti, volje i entuzijazma te njihov scenski nastup i pjesma nikoga nisu ostavili ravnodušnim. Najupečatljiviji dojam ostavila je Sveta Obitelj koju su uprizorili Nikola Cvetković i Katarina Šipek i maleni Isus, kojem su se poklonila i sveta tri kralja. Autentičnosti priče Isusova rođenja pridonijeli su i anđeli, pastiri, ovce i druge životinje , a program je svoj pjesmom upotpunio zbor mladih župe te nakon prikaza živih jaslica i popularni pjevač duhovne glazbe Alen Hržica. - Lijepo je da se svi okupe oko malenog Isusa koji je rođen za nas i radi našeg spasenja i da to svi zajedno obilježimo i da svi zajedno, i mladi i stari, poboljšamo svoj život te živimo više u ljubavi, radosti i miru, a to ovim jaslicama želimo poručiti – naglasio je velečasni Čulig.

Najmlađi sa svojim roditeljima poslije predstave mogli su biti u neposrednoj blizini domaćih životinja. U taj hvalevrijedan projekt uključeno je osamdeset osoba, a pripreme su trajale više od mjesec dana. Nakon uprizorenja svi posjetitelji mogli su se okrijepiti te ugrijati kuhanim vinom ili čajem te razgledati i kupiti prigodne radove na božićnom sajmu mnogobrojnih udruga i pojedinca tog kraja. Žive jaslice bit će uprizorene i sutra, 27. prosinca, nakon mise u 17 sati.

Još članaka iz "Događanja"

Facebook

Pozivamo vozače na oprez: -vozilo u kvaru na autocesti A3 Bregana-Lipovac na 148. km između čvorova Novska i Okučani smjeru Lipovca promet. Za sve skupine vozila otvoreni su: -autocesta A1 Zagreb-Split-Ploče; -autocesta A6 Rijeka-Zagreb...

iz valute
u valutu

Tečajna lista služi isključivo u informativne svrhe i podliježe promjeni bez prethodne najave. Zagorje.com ne može jamčiti točnost tečajne liste koju koristi konverter. Prije provođenja stvarnih transakcija potrebno je provjeriti trenutni tečaj kod službene ustanove. Tečajna lista dohvaćena je prema online podacima Hrvatske narodne banke.

mojtv.hr - kompletan tv program